? ??????????????In The Air? ????? ?? ???Rating: 4.4 (7 Ratings)??78 Grabs Today. 17338 Total Grabs. ??????
Preview?? | ??Get the Code?? ?? ?????Phone Booth? ????? ?? ???Rating: 4.4 (22 Ratings)??61 Grabs Today. 31386 Total Grabs. ??????Preview?? | ??Get the Code?? ?? ???????Love Is Strang BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS ?

Banners

Harry Potter

Leave A Comments

My Japanese name

Hello my Name is Siti Maisarah.My japanese name is Harutomi Matsumara .

My Japanese name is Harutomi Matsumara.
Take The Original Japanese Name Generator by Shu today!
Created with Rum and Monkey's Name Generator Generator.

Friday, November 13, 2009

Kongsilah

Assalamualaikum semua kawan-kawanku.Walaupun hanya mengenali di internet, tetapi sahabat tetap sahabat.Hah,mulai hari ni dan hari2 yang lain,kawan2 boleh berkongsi ape2 je dekat saya.Macam apa hobi awk, apa makanan kegemaran awk and banyak lagilah.Awak juga boleh kongsi pengalaman buruk awak, pengalaman manis awak, malah masalah awak pun boleh.Saya bukan nak busybody, tapi mungkin saya boleh tolong awak.Jadi tulislah awak punya cerita di comments dan saya boleh balas.Then,keesokan harinya awak boleh baca apa yang saya balas nanti.Jadi makin rapatlah awak dgn saya nanti.Ok.

0 comments: